Vanliga Frågor
Var är mitt paket?
När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress.
I denna finns en försändelse-id som du kan klicka på för att spåra din order. Du kan hitta information om hur du spårar ditt paket via sidan Spåra Paket, samt information om hur hela leveranskedjan ser ut på sidan Frakt & Leverans.
Det kan ibland ta ett par timmar innan spårningen uppdateras. Ett paket kan bli någon dag försenat om något oförutsett sker, om du inte mottagit ditt paket efter ca tre arbetsdagar kan du kontakta oss via kontaktformuläret.
Kan jag ändra min beställning i efterhand?
Vi strävar alltid efter att skicka din beställning så fort det går och har ett i princip helt automatiserat lagerflöde. Därför kan vi nästan aldrig ändra något i din beställning efter att den är lagd, oftast har den redan satts igång att packas.
Hur spårar jag min beställning?
Efter att du fått din orderbekräftelse kommer du att kunna spåra din order från det att den lämnat oss från vårt lager. I ditt leveransbesked får du ett Försändelse-ID från fraktbolaget där du kan spåra din order efter att den har lämnat vårt lager.
Du kan hitta information om hur du spårar ditt paket via sidan Spåra Paket, samt information om hur hela leveranskedjan ser ut på sidan Frakt & Leverans.
Jag har en fråga om min betalning
Handlar du som privatperson så administreras all betalning av Klarna, din kortleverantör eller annat valt betalningsalternativ. På grund av banksekretessen kan inte vi se mer än du gällande din betalning, vi rekommenderar därför dig att kontakta Klarna (här) eller din kortleverantör vid specifika frågor.
Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?
Observera att produkten måste vara oanvänd och produktens förpackning obruten/oskadad för fullständig kreditering av din retur. För varor med plombering kan vi inte godkänna returen om plomberingen är bruten. Livsmedel och läkemedel (inkl. nikotinläkemedel) är fråntagna returrätten. Vi tar även ut en returavgift i samband med att du gör returen.
Läs mer och registrera din retur genom att skicka ett mail till oss.
Om du ångrar en registrerad retur är det bara bortse från informationen som har skickats till dig.
Hur vet jag att ordern har gått igenom?
Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.
Hur får jag kvittot för mitt köp?
I paketet som skickas från oss kommer en följesedel med bifogad köpinformation. Denna kan du använda som ett kvitto.